Dawid Wita

Dawid Wita Strony Internetowe Social Media

profil firmy w social media

Tworzenie profilu firmy w social media na pierwszy rzut oka wygląda dość łatwo... i taka jest prawda. Wystarczy znać podstawowe zasady i kierować się nimi podczas tworzenia profilu w social media.
Social media składa się z wszystkich platform społecznościowych, a to oznacza tylko jedno - są tam nasi klienci bądź osoby do których chcemy dotrzeć.

jaką platformę wybrać?

Wybór platformy na której chcemy zależy od branży w której działamy. Należy zacząć od analizy gdzie znajduje się mój klient. Jak tego dokonać? Na początku określmy kim jest nasz idealny klient, a później znajdźmy gdzie go możemy trafić.

moja firma na facebooku

Facebook jest najpopularniejszą platformą działającą jako część firmy META, w której skład wchodzi również Instagram oraz WatsApp. Dzięki zbieranym danym jest w stanie precyzyjnie dotrzeć do naszych klientów, oczywiście w ramach reklam...

Prowadzenie profilu polega na systematyczności w kontakcie z klientem. Musimy szukać, co interesuje naszych klientów i tym samym zachęcać ich do brania udziału w życiu naszej firmy. Najlepiej było by stworzyć z naszych klientów wyznawców tak jak uczynił to Apple